Monday, September 8, 2014

              Suve lugemine 

                                                   Nonii siis, suvel juhtuski nii nagu ma arvasin et juhtub, nimelt olin ma juba suve algusest otsinud raamatut, kuid ei leidnud seda päris õiget raamatut ja niikuinii oli mul, meil nii palju tegemist õuest nagu oleksime olnud taas kümne aastased, aga mis selles viga, tegelikult ei olegi midagi, nimelt meie silmade all on koguaeg olnud Tabasalu pank ja me ei olnud seda avastanud altpoolt, ainult ülalt kõndinud, niisiis me käisime kaks päeva Tabsalust Murastesse, väga lahe oli, kuid ülimalt ohtlik oli ka, keskmine kõrgus oli 20 meetrit ja mõnikord kui keegi libastus siis libises ta 25 meetrit mõõda lahtiseid kive alla, näiteks Oskarile kukkus 40 kilone kivi jalapeale, kui toimus suur kivivaring üles ronides, kõige raskem oli 80 kraadine laskumine 35 meetri kõrguselt, siis me olime tõsiselt mures, et kuidas me alla peaks saama aga kõik koos saime ikka hakkama, mulle meeldis see kuidas seal olles olime kõik nagu kokkuhoidev tiim, ja üksteise aitamist oli väga palju seal, mulle meeldis see retk oli väga tore, aga kahju et ka head asjad saavad kunagi otsa, aga nii see kord on.

Loodan et olete ka oma sõppradega väljas ja avastaksite oma kodukohta!

No comments:

Post a Comment